Odpowiedzi

2010-03-21T17:13:20+01:00
F(1)=3×1²-5×1+2
f(1)=3-5+2
f(1)=0
Punkt A=(1,0)
Odpowiedz B
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:15:45+01:00
Punkt ma wspolrzedne w postaci (x,y) natomiast rownanie y=f(x).
Tak wiec zeby sprawdzic czy punkt nalezy do wykresu podstawiasz za x i sprawdzasz czy wyjdzie y. Wszystkie punkty maja wspolrzedna x=1 tak wiec podstawiasz : 3*1*1-5*1+2 i wychodzi 0 .
Tak wiec mamy punkt (1,0) czyli B