Odpowiedzi

2010-03-21T17:13:49+01:00
Droga Koleżanko i Kolego !
Jeździj rowerem, a poprawisz swoje samopoczucie! Jeżdżenie rowerem sprzyja też zdrowiu i poprawia kondycję. ( :
__________________________
A teraz dłuższy :
Cześć Aniu .
Pojedziesz jutro ze mną do parku na rowerze ??
wiesz , idzie wiosna , miło powdychać świeżego powietrza , wiedziałaś o tym że jeżdżąc na rowerze przez 7 dni po 100 km spalisz 7000 kalorii ??
W dodatku jest bardzo zdrowa .
No i przy okazji zwiedzimy podmiejskie widoki oraz poznamy pobliską przyrodę .
W dodatku łatwiej będzie Nam dojechać do szkoły , ponieważ na pieszo idziemy 15 min , autobusem 20 min ponieważ zalicza przystanki a rowerem zaledwie 10 min .
Co Ty na to ??
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:18:23+01:00
Aniu, ostatnio dużo czasu spędzam na świeżym powietrzu.
postanowiłam też zadbać o swoją kondycje i zaczęłam jeździć na rowerze. Jest to o wiele lepszy środek komunikacyjny niż autobus czy samochód. Ma wiele zalet, min. :
- nie zanieczyszcza środowiska spalinami
- poprawia samopoczucie
- polepszasz swoją kondycje i zdrowie
2010-03-21T17:20:11+01:00
Bardzo serdecznie zapraszam Ciebie do jeżdżenia rowerem, ponieważ ma on dużo zalet. Jest to bardzo przyjemny środek komunikacyjny. Każdy kto ma samochód powinien przerzucić się na rower. Po pierwsze nie zanieczyszcza powietrza, nic on nie kosztuje i zajmuje on mało miejsca. Zawsze można zawrócić, wjechać w małą uliczkę. Można zawsze jeżdżąc rowerem schudną i utrzymać linie na długo. Bardzo polecam i zachęcam do jeżdżenia na rowerze.