Proszę o rozwiązanie i obliczenia w zadaniach nie tylko odpowiedzi

zad 1
Znajdz lidzbę której

40% jest równe 16
15% jest równe 36
32% jest równe 8
210 jest równe 63
140% jest równe 63
0,4% jest równe 23,2

zad 5

B) z niezrozumiałych powodów 24 uczniow mysli wyłącznie o wakacjach . stanowią oni 80% klasy ile uczniów liczy ta klasa ??

C) W czerwcu z niejasnych przyczyn rachunek telefoniczny pani Kasi wyniusl az 550zł co stanowilo 250% rachunek z maja. ile zlotych zaplaciła pani kasia w maju ?

zadanie 7
Dzienne zapotrzebowanie trzynastolatka na węglowodany to 340g a na białko 75g . Wyobraz sobie ze zywisz się tylko bananami ile kilogramów dziennie powinienes zjadac aby dostarczyc odpowiednią dawkę węglowodanów i bialka.

zawartosc banana :

częsci niejadalne 29 %
węglowodany 17%
białko 1%
inne składniki 8%
woda 45%

2

Odpowiedzi

2009-10-27T20:08:41+01:00
40/100x16=6 2/5
15/100*16=2 1/4
32/100*8=2 14/25
210/100*63= 132 3/10
140/100*63= 88 1/5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T23:20:02+01:00
1a )40 proc =16 a1 00 =x 100x16:40 = 40
15 36 100x36:15 = 240
32 8 100x8:32 =25
210 63 100x63:210=30
140 63 100x63:140 =45
0,4 23,2 100x23,2:0,4 =5800

zad.5 24 -80 procent a x to 100 procent
24 x 100 : 80 = 30 uczniów
5 c) 550 zł-250 proc,a x to 100 procent
550x100:250 = 220
w maju zapłaciła 220 zł