Proszę o przetłumaczenie na język niemiecki w czasie przeszłym zdań.
1. Poszedłem na pieszo do szkoły.
2. Moi rodzice często podróżowali.
3. Moja ciocia poleciała do Berlina.
4. Czym przyjechałeś?
5. Ona pobiegła na stadion.
6. O której godzinie przyjechaliście?
Ja przetłumaczyłem to tak.
1. Ich bin zu Fuss in die Schule gegangen.
2. Meine Ettern.................................
3. Meine Tante nach Berlin geflogen.
4. Wo mit gefahren?
5. Sie ist auf Stadion gelaufen.
6. Um wie viel Uhr seid ihr gefahren?

3

Odpowiedzi

2009-10-27T19:50:56+01:00
2. Meine Eltern sind oft gereist
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:54:28+01:00
1. Poszedłem na pieszo do szkoły. Ich bin zu Fuß nach Schule gegangen.
2. Moi rodzice często podróżowali. Meine Eltern haben oft Ausflug gemacht.
3. Moja ciocia poleciała do Berlina Meine Tante ist nach Berlin geflogen
4. Czym przyjechałeś? Womit bist du gefahren?
5. Ona pobiegła na stadion. Sie ist im Stadion gelaufen
6. O której godzinie przyjechaliście? Um wie viel Uhr seid ihr gekommen?
Ja przetłumaczyłem to tak.
1. Ich bin zu Fuss in die Schule gegangen.
2. Meine Ettern.................................
3. Meine Tante nach Berlin geflogen.
4. Wo mit gefahren?
5. Sie ist auf Stadion gelaufen.
6. Um wie viel Uhr seid ihr gefahren?
2 5 2
2009-10-27T19:55:18+01:00
1.Ich in der Schule gegangen.
2.Meine Eltern oft gereisen.
3.Meine Tante nach Berlin gefliegen.
4.Womit gefehren?
5.Sie auf Stadion gelaufen.
6.Um wie viel Uhr ihr gefahren?
1 1 1