Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:46:56+01:00
Mówić prosto z mostu- mowic cos otwarcie
stanąć na głowie - uzyc wszelkich metod do osiagniecia celu
urodzić się pod szczęśliwą gwiazdą- miec naturalne szczescie w zyciu
2 5 2
2009-10-27T19:49:48+01:00
Mówić prosto z mostu - Mówić szczerze
stanąć na głowie- zrobić coś trudnego co wykracza po za nasze granice
ur. sie pod szczesliwa gwiazda- mieć w życiu szczęscie


prosz...mam nadzieje że pomołam
2 4 2