Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:34:32+01:00
35-suma 4 liczb
x-I liczba
x+3-II liczba
x+3+4-III liczba
2/5(ułamek)(x+3)-IV liczba

x+x+3+x+3+4+2/5(ułamek(x+3)=35
3x+10+2/5(ułamek)x+6/5(ułamek)=35
17/5(ułamek)x=35-11 1/5(ułamek)
17/5(ułamek)x=23 4/5(ułamek)/:17/5(ułamek)
x=7
x+3=7+3=10
x+3+4=7+3+4=14
2/5(ułamek)(x+3)= 2/5(ułamek)(7+3)=2/5(ułamek)*10=20/5(ułamek)=4
odp.: I liczba wynosi 7, Druga-10, trzecia-14, czwarta-4
*-razy, znak mnożenia
33 4 33
2010-03-21T17:45:36+01:00
I liczba --------- x
II liczba -------- x+3
III liczba -------- x+3+4
IV liczba ------- 2/5(x+3)
I+II+III+IV = 35
x+x+3+x+3+4+2/5x+6/5 = 35
3i2/5x = 35-10-6/5
3,4x = 23,8 /:3,4
x = 7

I liczba --------- 7
II liczba -------- 7+3 =10
III liczba -------- 7+3+4 = 14
IV liczba ------- 2/5(7+3) = 2/5*10 = 4
18 4 18