Przetłumacz zdania na język polski.
1. What do they look like today?
2. Why does Hannah prefer her mobile phone?
3. What is Hannah going to look for on the Intarnet?
4. What is Satoki going to do this evening?
5. Why does Cristoff prefer his computer?
6. Do ypu think phones will become more important than computers?
Dziękuję! =]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:35:30+01:00
1. Co oni będą dziś robić?
2. Dlaczego Hannah woli jej telefon?
3. Co Hannah będzie szukała w internecie?
4. Co Satoki będzie robił dziś wieczorem?
5. Dlaczego Cristoff woli jego komputer?
6. Czy myślisz że telefony komórkowe staną się ważniejsze od komputerów?
2 5 2
2010-03-21T17:38:36+01:00
1.Co oni będą dziś robić?
2.Dlaczego Hannah woli jej telefon?
3.Co Hannah będzie szukać w internecie?
4.Co Satoki będzie robił dziś wieczorem?
5.Dlaczego Cristoff woli jego komputer?
6.czy myślisz że telefony mają większe powodzenie niz komputery?


pzdr:D
2 5 2
2010-03-21T17:39:55+01:00
1.Co oni będą robić dziś?
2.Dlaczego Hannah woli jej komórkę?
3.Co Hannah będzie szukać w internecie?
4.CO Satoki będzie robić wieczorem?
5.Dlaczego Krzysztof preferuje jego komputer?
6.Jak myślisz telefony komórokowe będą ważniejsze od komputerów?
1 5 1