Odpowiedzi

2010-03-21T17:38:45+01:00
Biegacz :
7 km/h
dziecko:
7,5 km/h
antylopa:
90 km/h
rowerzysta:
54 km/h
spacerzysta
5 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:29:21+01:00
Wzór ogólny v=s:t (w metrach na sekunde)

dziecko:
500m= 50.000 cm
4min=240 s
v=50000:240=ok.208m/s

biegacz:
14km= 1 400 000cm
2h=7200
v= ok. 1944m/s

antylopa:
300m= 30.000 cm
12 sekund
v=30000:12=2500 m/s

rowerzysta:
9 km= 900000 cm
5min=300s
v=3000 m/s

spacerzysta:
1000m=100000cm
12min=720s
v=ok. 139 m/s

chyba dobrze:)