Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:28:52+01:00
Siebzehnten August siedemnastego sierpnia
dreiundzwanßigsten April dwudziestego trzeciego kwietnia
erten März pierwszego marca
einunddreißigsten Mai trzydziestego pierwszego maja
siebenundzwanßigsten November dwudziestego siudmego listopada
2010-03-21T17:33:43+01:00
1.am August siebzehnten. (siedemnasty sierpnia).
2.am April dreiundzwanzigsten. (dwudziesty trzeci kwietnia).
3.am Marz ersten (pierwszy marca).
4.am Mai einunddreißigsten (trzydziesty pierwszy marca).
5.am November siebenundzwanzigsten (dwudziesty siódmy listopada)
2 5 2