Koło turystyczne zamierzało kupić 4 rowery .Cenę rowerów obniżono o 20 %.O ile rowerów więcej może teraz kupić za tę samą kwote koło turystyczne ?
A.o 1 rower więcej
B.o 2 rowery więcej
C.o cztery rowery więcej
D.tyle samo co poprzednio

2

Odpowiedzi

2010-03-21T17:30:31+01:00
Załóżmy , że cena 1 roweru to 100zł.

20% ze 100 = 80

400 : 80 = 5

czyli odpowiedź A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:38:47+01:00