Odpowiedzi

2009-10-27T19:49:43+01:00
Są to płuca, kończyny, wilgotna skóra zdolna do wymiany gazowej i chroniąca przed wysuszeniem, zmiennocieplność.

2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:51:24+01:00
Są to płuca,
kończyny,
wilgotna skóra zdolna do wymiany gazowej i chroniąca przed wysuszeniem, zmiennocieplność,

wiem tylko tyle.. zawsze coś ;) pozdrawiam ;p
1 1 1
2009-10-27T19:58:38+01:00
Wiem napewno , że skóra pokryta śluzem .
a reszte nie pamiętam :///
2 1 2