Odpowiedzi

2009-10-27T19:53:12+01:00
Kwadrat ma obwód 10
a koło 9,02
obliczenia
Obw.kwad.2,5 ×4=10
obw.koła l=2πr=2π × 1.5=30π ≈ 9,02

π ≈ 3,14
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:53:33+01:00
Zad.8/59
r=1,5 cm a=2,4cm
l=2πr a=4*a
l=2π*1,5 Ob=4*2,4cm=9,6cm
l=3*3,14
l=9,42 cm

Odp. Kwadrat ma większy obwód.
Będzie na pewno dobrze bo robiliśmy z panią na lekcji, bo mam tą samą książkę, jeżeli masz do nowej podstawy programowej:)
pozdrawiam:)
23 4 23
2009-10-27T19:54:39+01:00
Kwadrat:
a=2,5cm
Ob=4*a
Ob=4*2,5=10cm


koło:
r=1,5cm
Ob=2πr
Obk=2π*1,5=3π≈3*3,14≈9,42cm

Ob(kwadratu) > Ob(koła)
3 3 3