Odpowiedzi

2010-03-21T17:30:30+01:00
Choroby zewnętrznego przewodu słuchowego, Świerzb uszny, Choroby ucha środkowego, Choroby ucha wewnętrznego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:01:04+01:00
Czyrak ucha
Nagła głuchota
Niedosłuch - głuchota starcza
Otoskleroza, Otospongioza
Szum w uszach, Szumy uszne
Zaburzenia równowagi
Zapalenie ucha środkowego
Zapalenie ucha zewnętrznego
Zatkane ucho , Woskowina w uchu