Odpowiedzi

2010-03-21T17:44:07+01:00
T = 10 s
a= 2m/s^2
vk=?
a= vk-vo / t
gdzie vo - 0

a=vk/t
at=vk
vk= 20 m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:45:49+01:00

Dane:
t = 10 s
a = 2 m/s²

Szukane:
v = ?

Wzór:
v = a * t

Obliczenia:
v = 10s * 2 m/s² = 20 m/s

Odp. Ciało uzyska prędkość 20 m/s
2010-03-21T17:46:34+01:00
T - 10s
a - 2m/s

v = at
v = 10 x 2 m/s
v = 20 m/s

odp. szybkość ciała wynosi 20 m / s . ; ))