Z religii klasa 5 szkoły podstawowej dla siostry :)
jest to krzyżówka i brakuje mi dwóch hasełek
oto one:
1. Ukazał się Jezusowi razem z Mojżeszem.
Na 7 liter druga to L
2. Umocniło uczniów Jezusa na czas jego śmierci i męki.
Na 13 liter piąta to M
3. Góra znana ze starego testamentu.
Na 5 liter czwarta to A

P.S. innej możliwości na długość oraz na literę pomocniczą nie ma możliwości. Potrzebuje tego pilnie, wielkie dzięki z góry

2

Odpowiedzi

2010-03-21T17:40:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:46:09+01:00
1 to Eliasz
2 to przemienienie
3 to Synaj
30 4 30