Odpowiedzi

2010-03-21T18:20:01+01:00
Ludzie nie chcą głosować widząc kulturę polityczną osób zajmujących wysokie stanowiska (chodzi tu o wyzwiska, przezwiska np:"można być niskim ale nie małym"(dokładnie nie pamietam jak to szło)).
W Polsce brakuje polityków konkretnych którzy obiecują rzeczy realne i je spełniają. Obywatele nie wierzą polityką. Skoro żaden z kandydujących nie odpowiada głosującemu, głosujący uznaje że lepiej nie głosować. Jest to tak jakby forma bunt społeczeństwa.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:20:27+01:00
W naszym kraju jest niska frekwencja wyborcza, ponieważ ludzie nie widza sensu przychodzenia na wybory skoro i tak nic się nie zmienia a jeśli zmienia to na gorsze. Aby frekwencja wzrosła rząd powinien zachęcić w szczególny sposób ludzi do glosowania lub wprowadzać wszelkie reformy aby ludzie widzieli sens w udziale w wyborach.
5 3 5