Odpowiedzi

2010-03-21T17:44:11+01:00
1. Plan sporządzono w skali 1 : 5 000. 1 cm na mapie, ile to metrów w terenie?

1 : 5 000
1cm to 50m



2. mapę Polski wykonano w skali 1 : 10 000 000. Ilu kilometrom odpowiada 1 cm na mapie?

1 : 10 000 000.
1cm to 100km
3 3 3
2010-03-21T17:44:33+01:00
1. 1cm to 5000cm w rzeczywistości, czyli 50m.

2. 1cm to 10 000 000cm w rzeczywistości czyli 100 000m czyli 100km.

Pozdrawiam ;*
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:46:11+01:00
Zad. 1
1:5000
100cm = 1m
5000cm = 50m
1cm na mapie = 50m

zad.2
1: 10000000
100000cm = 1km
100000cm = 100km
1cm na mapie = 100km
4 4 4