Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:56:42+01:00
Z Washingtonu do Los Angeles - 2651 mil -
Z Los Angeles do Tokyo - 12 668 km
Z Tokyo do Ulaanbaatar -
Z Ulaanbaatar do Karaci -
Z Karaci do Tehran -
Z Tehran do Athina - 1835 km
Z Athina do Wiedeń - 1830 km
Z Wiednia do Warszawy - 706 km

Chciaalbym ci pomóc ale tych juz nie wiem :( sory
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T18:38:26+01:00
Z Waszyngtonu do Los Angeles- ok. 3700 km
Z Los Angeles do Tokio- ok. 8825 km
Z Tokio do Ulaanbaataru- ok. 3010 km
Z Ulaanbaatar do Karaczi- ok. 4315 km
Z Karaczi do Teheranu- ok. 1910 km
Z Teheranu do Athina- ok. 2470 km
Z Athina do Wiednia- ok. 1280 km
Z Wiednia do Warszawy- ok. 555 km



myślę że pomogłem
liczę na naj