Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:47:35+01:00
Zaden monitor nie jest zdrowy dla oczu.
Wiekszosc podswietlana jest lampami luminescencyjnymi, ktore nie sa zdrowe dla oczu. Dodatkowa kwestia jest, ze bardzo czesto pracuja one w nieprawidlowej rozdzielczosci dla ich konstrukcji.
Od długiego patrzenia w obiekt niezbyt daleko oddalony od oka zaczyna szwankować nam akomodacja. Tzn. oko tak jakby przyzwyczaja się, że najczęściej patrzysz na coś co masz pół metra przed oczami i zaczynasz coraz gorzej widzieć na odległość. Oczywiście jeśli zachowamy rozsądek i umiar, nic nam nie grozi.
1 5 1
2010-03-21T17:57:25+01:00
Promienie które podświetlają telewizor są bardzo szkodliwe dla oka. Oko po zbyt długim oglądaniu telewizji zaczyna się męczyć. Kiedy oglądasz telewizję zwykle siedzisz zgarbiony. Również wtedy robi ci sięgrab. To są dwia najważniejsze czynniki które są efektem długiego oglądania telewizji.
1 5 1