Odpowiedzi

2010-04-12T21:10:08+02:00
Jest to na stronie (moje zamieszczone )
www.mojewypracowania.pl/wypr1009
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:26:21+02:00
Gabriela B.była najstarszą z 4 rodzeństwa. Ma 3 siostry - Idę,Natalię i Patrycję.
Gabriela była wysoką 17-letnią dziewczyną o długich nogach, blond włosach, piegowatej twarzy, brązowych oczach. Dziewczyna nie była zbyt bogata, więc chodziła ubrana w 'wytarte' jeansy i sportową kurtkę. Była bardzo wysoką dziewczyną i wyróżniała się z tłumu swoim 180 cm wzrostem.
Ponadto była dobrą osobą i bardzo wysportowaną - grała w koszykówkę.
W ligii AZS. Dopóki nie miała problemów, żyła szczęśliwie jak każdy.
Niestety jednego razu jej matka zachorowała i jej życie się nieco zmieniło.
Musiała zajmować się domem, gdyż była najstarsza. Nie potrafiła sobie z tym poradzić, bo to całkiem dla niej nowe wyzwanie i musiała oddzielić swoje życie od życia jako gospodyni domowa. Nie prosiła nikogo o pomoc, starała się być samodzielna, byla osobą opiekuńczą, widząc po postawie.
Sądzę że jest osobą godną podziwu, bo rzadkość natrafić teraz na takie osoby.
Nie przejmowała się swoją osobą - dom i rodzica była dla niej wszystkim, mówiąc inaczej - najważniejsza.


pozdrawiam ;d .