Proszę dokładnie przetłumaczyć (z sensem na polski);

Ich wünsch' mir was,is wünsch' mir was du lieber Osterhase ein große Ei aus Schokolade,die ich es nch nie gesehen habe!


Ich wünschefrohe Ostern heute und allen großen Oster heute eierbeute.Losst's euch allen prima schenken oftmals über Maülchen lecken.

prosze na dzis daje naj.


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:49:50+01:00
1Zycze sobie cos ,,, zycze sobie drogi zajaczku duze jajko z czekolady , jakiego jeszcze nigdy w zyciu nie widzialam/lem.


1 5 1
2010-03-21T17:50:49+01:00
Mam nadzieję, że lubisz duże jaja i zające wielkanocne z czekolady, które nigdy nie widziałem . Życzę ci wesołych Świąt i wielkich pisanek
przynajmniej początek...