Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:48:43+01:00
Dla wielu ludzi w Polskim społeczeństwie polityka jest tematem zakazanym .Na każdym kroku czy to uroczystości rodzinnej czy spotkania każdy wyraża swoje zdanie , niekoniecznie dobre. Wówczas dochodzi do wielu konfliktów, które czasami trudno rozwiązać. Włączając telewizje w oczekiwaniu na wiadomości człowiek zastanawia się co dziś usłyszy : kto kogo obraził? Czy kto kogo pozwał i o co? Żaden z polityków nie zwraca uwagi na ośmieszenie jakie może Go spotkać : liczy się tylko to, aby wkoło niego był szum medialny. A społeczeństwo? To ich nie obchodzi. Jako młody człowiek pragnę zauważyć, że każdy z polityków jedynie umie wiele obiecać, gdyby mógł w jednej chwili przeniósłby góry a następnie zapomina o wszystkim . Najciekawszą sytuacją są wybory w kraju: licytacja kto da i kto obieca więcej . Jako osoba , która mało ma do czynienia z sprawami politycznymi mogę śmiało stwierdzić , że polityka jest na ubogim poziomie, który raczej nie ulegnie zmianie.
2010-03-21T17:53:48+01:00
W dzisiejszych czasach polityk wiąże się nam z fałszywymi obietnicami, z przekrętami i ciągłymi bezsensownymi kłotniami . Według mnie są oni tylko i wyłącznie egoistami, ponieważ myślą tylko o sobie np. żeby dobrze wypaść przed kamerami, stosują wszystkie chwyty aby ludzie na nich głosowali, co z tego, że są nie w porządku i mogą wyrządzić krzywde drugiej osoby. Z pewnością ich zasada to " po trupach ale do celu". Tak naprawdę nie obchodzi ich los innych ludzi, przecież oni zarabiają tysiące a inni ludzie 600 zł ale co z tego najważniejsze, że oni są bogaci.
1 5 1