Twoja grupa z kursu językowego w Bath organizuje wieczór pożegnalny z okazji zakończenia kursu. Zostałeś/aś poproszony/a o sformuowanie zaproszenia dla uczestników kursu. Napisz:
* Jaką imprezę organizujecie,
* kiedy się odbędzie,
* jakie specjalne atrakcje planujecie,
* kto bedzie gościem specjalnym.

2

Odpowiedzi

2009-10-27T20:00:48+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich absolwentów kursu językowego w Bath. Odbę. Bankiet odbędzie się przy ul. kopernika 65 w Toruniu początek o godzinie 16.
Gościem specjalnym będzie (wymyśl). O godz 16 odbedzie się rozdanie certyfikatów a na godzine 21.30 planowany jest pokaz sztucznych ogni.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:10:35+01:00
We organize with opportunity of end of course the parting wieczor from English jezyka.It will take place then day 27 November about hour 20.00 in lock in Bath.We prepared between different competitions different special attractions.The mayor of city is our special guest. We invite warmly!
1 5 1