Odpowiedzi

2010-03-21T18:00:46+01:00
1598696 km2 lub coś koło tego
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:14:01+01:00
Austria - 83 871 km²
Belgia - 30 528 km²
Bułgaria - 110 910 km²
Cypr - 9 250 km²
Czechy - 78 866 km²
Dania - 43 094 km²
Estonia - 45 226 km²
Finlandia - 338 145 km²
Francja - 675 417 km²
Grecja - 131 957 km²
Hiszpania - 504 645 km²
Holandia - 41 526 km²
Irlandia - 70 273 km²
Litwa - 65 200 km²
Luksemburg - 2 586 km²
Łotwa - 64 589 km²
Malta - 316 km²
Niemcy - 357 114,22 km²
Polska - 322 575 km²
Portugalia - 92 391 km²
Rumunia - 238 391 km²
Słowacja - 49 035 km²
Słowenia - 20 273 km²
Szwecja - 449 964 km²
Węgry - 93 030 km²
Wielka Brytania - 244 820 km²
Włochy - 301 230 km²

Powierzchnia całości = 4 465 222,22 km²
2 5 2