1.Wypisz brakujące dni tygodnia:
a)............. ,Dienstag,Mittwoch
b)Mittwoch, ................ ,Freitag
c)Freitag,Samstah, ............. ,

2.Zakreśl reakcję pasującą do odpowiedniej sytuacja:
1)Niem masz ochoty pójść na koncert.Co powiesz?
a)Ich gehe gern mit.
b)Ich habe keine Lust.
c)Ich frage meine Eltern.

2)Nie jesteś zdecydowany, czy iść na dyskotek.Co powiesz?
a)Nein.Tut mir leid
b)Ich habe keine Zeit
c)Ich weiB nicht.

3.Niem możesz pójść do kina.Co powiesz?
a)Mal sehen
b)Das geht nicht
c)Vielleicht

3

Odpowiedzi

2010-03-21T17:51:00+01:00
MOntag
Donnerstag
Sonntag

b

c


b
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:52:26+01:00
1a montag
b donnerstag
c sontag

2b
3c
4b
7 4 7
2010-03-21T17:53:07+01:00
1.
Montag
Donnerstag
Sonntag
2.

1.Ich habe keine Lust.
2.Ich weiB nicht.
3.Das geht nicht
2 5 2