Odpowiedzi

2010-03-21T18:17:27+01:00
Lady Makbet była to bardzo chciwa kobieta. Pragnęła mieć władzę i chciała by miał ją jej mąż. Pragnęła mieć wszystko. Na początku była ona bardzo bezduszną kobietą. Kusiła Makbeta i podjudzała go do zła. Wciąż chciała mieć wiecej i więcej.Nie liczył się dla niej drugi człowiek ani przyjaźń. Makbet uległ jej oczarowaniu i zaczął popełniać złe czyny i brnąć w bagno swego życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:18:30+01:00
Makbet był człowiekiem słabym i tchórzliwym. tylko na wojnie, przeciw wrogowi potrafił zdobyć się na męstwo. Tylko wtedy, gdy działał w słusznej sprawie. Gdy w jego głowie zrodziła się myśl, żeby zabić Dunkana nie był pewny, czy zdoła to zrobić. Chociaż próbował sobie wmawiać, że to dla dobra wszystkich nadal jego sumienie nie pozwalało mu tego uczynić. Tylko jedna osoba mogła go do tego przekonać. Jego żona Lady Makbet. Kobieta zła i bez skrupułów, która za wszelką cenę chciała zostać królową. nie kochała Makbeta, gdyby żywiła choć cień miłości do niego wiedziałaby, że to co chce zrobić jest złe. To ona kazała mu zabić Dunkana. Jednak i ją dopadła kara. Przez swoją okropną i zła naturę oszalała i w końcu popełniła samobójstwo. Spotkała ją słuszna kara. Gdyby nie ona Makbet nadal byłby uczciwym człowiekiem, ale własna zona go zgubiła i przekreśliła mu przyszłość.