Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:57:00+01:00
Wiele osób, sądzi, że pieniądze dają szczęście.Teoretycznie wszystko się zgadza, bo zawsze można kupić piękny samochód, spełnić swoją każdą zachciankę.W praktyce wiem, że osoba, która ma pieniądze, nie może być szczęśliwa.Kiedy mamy pieniądze, musimy na nie ciężko pracować, czyli poświecamy swojej pracy dużo czasu, nie mamy sił przywitać syna, ucałować żony.Oczywiście są ustępstwa od tej reguły, np. wygrana w lotka, na loterii czy w innym hazardzie.
2010-03-21T17:59:47+01:00
Szczęśliwe i spełnione życie musi mieć swoje bardzo dobre strony.
Moje zdanie jest takie, dlatego że, aby życie było "udane" to musi być człowiek z niego bardzo dumny.
Szczęśliwe życie według mnie to takie w którym prawie wszystko się spełnia. Każdy kto ma swój cel życiowy to do niego dąży i kiedyś go osiągnie.
Pewna osoba np. będzie chciała zostać architektem to skończy studia i po nich bedzie wykonywac swój ulubiony zawód.
Każdy ma inne swoje cele i powinien dążyć do nich, aby je osiagnąć.Wtedy będzie można powiedzieć, że jego zycie jest spełnione i szczęśliwe.