Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:56:31+01:00
Każdy człowiek ma takie same prawa. Niezależnie od tego czy człowiek ma inny kolor skóry, wyznaje inną religie, jest innej narodowości, porozumuję się innym językiem. Równo traktowani powinni być ludzie niepełnosprawni, migranci, ludzie starzy, chorzy na nieuleczalne choroby itd. Także płeć żeńska powinna mieć takie same prawa, co płeć męska. W niektórych krajach jednak tak nie jest. W Iraku na przykład kobiety są raczej przedmiotem niż podmiotem. Takie traktowanie jest łamaniem podstawowych praw, jednak tam jest to niczym innym tylko tradycją.
2 3 2
2010-03-21T18:00:55+01:00
Legenda to podanie , opowieść fantastyczna.
1 1 1