Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:57:29+01:00
Doświadczeni piraci rabowali łupy na przeciwnym statku.
Jaskiniowcy żyli w starych,zimnych jaskiniach.
Młody reporter fotografuje piękne modelki.
2010-03-21T17:58:10+01:00
Piraci rabowali mieszkańców wysp.
Jaskiniowcy żyli w czasach prehistorycznych.
Reporter fotografuje gwiazdy na wybiegu.
2010-03-21T17:58:25+01:00
Dawno temu piraci rabowali bogate okręty.
Jaskiniowcy żyli w bardzo dawnych czasach.
Reporter fotografuje sławnych ludzi