Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:59:19+01:00
Dnia 12.07.10r. w ramach atrakcyjnej promocji biura podróży <twoja nazwa> organiuzję wyjazd do Werony, miejsca narodzin najsłynniejszej miłości Romeo i Juli.Wycieczka będzie trwała niespełna 4 dni, osoby, które wykupią wyjazd, w przeciągu najbliższych 24 godzin otrzymają dodatkowy bonus, możliwość zwiedzenia zabytkowego domu, w którym Romeo prosił Julie o ucieczke z domu.Koszt wyjazdu to 1400 zł.
1 1 1
2010-03-21T18:01:03+01:00
Werona - przepiękne miejsce do zwiedzania !
znajdziesz tam mnóstwo atrakcji turystycznych takich jak ciekawe miejsca , rozrywka , tanie i eleganckie hotele, piękne miejsca !
to miejsce narodzin pięknej miłosnej opowieści Romeo i Julia .
chcesz przeżyc coś niesamowitego ? wybierz się tutaj ! :)
1 1 1