Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:57:24+01:00
Np. w pieśniach Jana Kochanowskiego, "Krzyżakach" Henryka Sienkiewicza
w pieśniach Kochanowskiego pełniły rolę zwykłych wyrażeń, ponieważ on żył w czasach kiedy te wyrazy były powszechnie używane, natomiast W "Krzyżakach" lepszego oddaniaklimatów epoki; p
2009-10-27T19:59:17+01:00
Trylogia-rozkwit tej stylizacji
Księgi narodu polskiego i pielgrzymstwa-wprowadzenie elementów językowych
W trans Atlantyku-przełom dla Polski,fascynacja słów;p