Odpowiedzi

2010-03-21T17:59:28+01:00
Odręczny - ponieważ masz pewność że nikt nie podrobi twojego podpisu, chyba ze jakiś specjalista.. a elektronicznie każdy może się za kogoś podać ..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:00:47+01:00
Bezpieczniejszym sposobem podpisywania się jest sposób odręczny, gdyż możemy porównać osobę ze zdjęciem i sprawdzić czy to na pewno ona, czego nie możemy dokonać przy elektronicznym sposobie podpisywania się (wtedy każdy może podpisać się za kogoś, nawet podobnie).
1 5 1
2010-03-21T18:00:53+01:00
Moim zdaniem podpis odręczny jest lepszy,ponieważ każdy z Nas ma inny charakter pisma i zawsze można sprawdzić czy dana osoba ten dokument podpisała.
1 5 1