Odpowiedzi

2010-03-21T18:00:35+01:00
Tomek Sawyera był to chłopiec który lubiał postawić na swoim. Zuchwały a jednocześnie dobry w sercu. Czasem posłuszny a czasem nieujarzmiony chłopiec.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T18:05:56+01:00
Tomek był sierotą,którego wychowywała ciocia Polly.Marzył o tym aby zostac piratem lub rozbójnikiem.Chciała koniecznie znależć jakiś skarb.Miał bardzo bujną wyobrażnię.Z natury był roztrzepany.Często nie zastanawiał sie nad tym co robi ulegał emocjom.Dlatego wagarował lub uciekał z domu.Ciocia Polly mówiła że Tomek ma złote serce.Był odważny uczciwy i lojalny.Bardzo nie znosił nudy.Lubił gdy działo sie coś wokól niego.
1 5 1