1.Boki trójkąta w skali 1:5 wynoszą 1cm, 2cm i 2,2 cm. jakie są rzeczywiste długości tych boków w rzeczywistości?

2. Odległość między miastami wynosi 150km, a na mapie 6 cm. W jakiej skali sporządzono mapę?

3. Mieszkanie ma powierzchnię 64 m2, a na planie 64cm2. W jakiej skali sporządzono mapę?

Plisssss pomóżcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T18:04:28+01:00
1. boki mają 5, 10, 11
2. 1:25000
3. 1:100
9 2 9
2010-03-21T18:12:20+01:00