Odpowiedzi

2010-03-21T18:03:05+01:00
Eucharystia jest bardzo ważna dla Chrześcijan,ponieważ jest to jeden z najważniejszych sakramentów. został on ustanowiony podczas ostatniej wieczerzy Pana Jezusa.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:03:34+01:00
Ponieważ dzięki niej łączymy się z Bogiem. Uniża się On przed nami i zamieszkuje w naszym sercu. Eucharystia daje siłę do wiary z codziennymi problemami ponieważ Bóg jest w człowieku. Pomaga On nam przezwyciężać zło i dokonywać prawidłowych wyborów. Umacnia nas w wierze.
7 4 7
2010-03-21T18:03:44+01:00
Eucharystia jest ważna dla chrześcijan ponieważ jest to przyjęcie ciała bożego, spotkanie z Bogiem i a najważniejszym momentem
Eucharystii jest przemiana chleba w ciało a wina w krew
4 3 4