Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:02:46+01:00
Świat przedstawiony to :
miejsce akcji
czas akcji
bohaterowie : 1 planowi , 2 planowi i epizodyczni .
wydarzenia .


:) mam nadzieje ze pomoglam :)
61 4 61
2010-03-21T18:06:56+01:00
Świat przedstawiony to świat opisany w utworze.Elementy świata przedstawionego to:
-czas akcji,
-miejsce akcji,
-bohaterowie'
-układ wydarzeń przedstawionych przedstawionych w utworze.
63 4 63
Dziękuję
Komentarz został usunięty
Fenks XD