Hej ;)
Przetłumaczycie mi te zdania? jestem kiepsa z angielskiego ;/

1.Where does Eduardo work?
2.What time does he start work?
3.What time does he finish work?
4.How do the chicleros make the chicle gum?
5.What sort of gum is in the 'Chewing Gum Kit'?
6.Is American gum from trees of factories?

z gory dzięki ;);*

2

Odpowiedzi

2010-03-21T18:07:00+01:00
1. gdzie eduardo pracuje
2. o ktorej on zaczyna prace?
3. o ktorej on konczy prace?
4. jak oni robia gumy?
5. jaki rodzaj gumy jest w "chewing gum kit"?
6. czy amerykanskie gumy pochodzace sa z drzew czy z fabryk?

chicle.. musialas zle napisac, nie znam takiego slowa;/:**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:07:41+01:00
1.Where does Eduardo work?
Gdzie pracuje Eduardo ?
2.What time does he start work?
O której godzinie on zaczyna prace ?
3.What time does he finish work?
O której godzinie on kończy prace ?
4.How do the chicleros make the chicle gum?
Jak oni robią gumy do żucia ?
5.What sort of gum is in the 'Chewing Gum Kit'?
Jaki rodzaj gumy jest w "Gumach do żucia Kit"?
6.Is American gum from trees of factories?
Czy amerykańskie gumy są z fabryk drzew ?

Mam nadzieję ,że pomogłam . Pozdrawiam ;)