Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:06:09+01:00
10 *(to * razy) 1,62 = 16,2
5,475 * 10=54,75
10 * 2,8=28
0,0067 * 10=0.067
100 * 1,495=149.5
0,243 * 100=24,3
100 * 0,16=16
0,0025* 100=0.25
1000* 0,0244=24,4
0,0002 * 1000=0,2
1000* 0,67=670
;)
2010-03-21T18:07:10+01:00
A)
16,2
54,75
28
0,067
b)
149,5
24,3
16
0,25
c)
3,507*1000 rozumiem? 3507
24,4
0,2
670
2010-03-21T18:07:44+01:00
Przesuwanie przecinków
a)
10 *(to * razy) 1,62 = 16,2
5,475 * 10=54,75
10 * 2,8=28
0,0067 * 10=0,067
b)
100 * 1,495=149,5
0,243 * 100=24,3
100 * 0,16= 16
0,0025* 100=0,25
c)
3,507*1000=3507 (domyslam sie ze *1000)
1000* 0,0244=24,4
0,0002 * 1000=0,2
1000* 0,67=670