Odpowiedzi

2010-03-21T18:08:51+01:00
1.piękna-przydawka
2myje się-orzeczenie
pachnącym-przydawka
żelem-dopełnienie
nauka-podmiot
jest podstwaowym-orzeczenie
lepszego-przydawka
jutra-dopełnienie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:12:48+01:00
1) piekna- przymiotnik
pogoda-rzeczownik
sprzyja- czasownik
rybakom-rzeczownik
lowiacym- czasownik
ryby- rzeczownik
w- przyimek
baltyku- rzeczownik
2) myje sie- czasownik
pachnacym- przymiotnik
zelem- rzeczownik
3) nauka- rzeczownik
jest- czasownik
podstawowym- przymiotnik
czynnikiem- rzeczownik
rozwoju-rzeczownik
lepszego- przymiotnik
jutra- rzeczownik
1 5 1