Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:19:13+01:00
Msc-Data
Drogie władze .
Na wstepie mojego listu chciałabym Państwa poinformować o celu wypowiedzi mojego listu.Mam ogromna proźbe o dofinansowanie obozu integracyjnego dla pierwszych klas pierwszych naszego gimnazjum w Kruszwicy.Prosimy Was o to ponieważ nie każdego z maszej klasy stać na taka wycieczke a bardzo chcielibyśmy zeby wszyscy na nia pojechali . Chcemy sie lepiej poznac i zintegrowac .
Na tym kończe moj lisy i myśle ,że pozytywnie rozpatrza Państwo moja proźbe .



-gospodarka klasty

ps.zapomnialam i jednym akapicie wiec po tym .....mojego listu mozesz go zrobić. :)

pozdrawiem i zycze dobrego stopnia :]
2010-03-21T19:20:57+01:00
Dzień dobry .
Szanowna władzo miasta chciałbym poprosić o dofinanansowanie obozu integracyjnego klas gimnazjalnych w Kruszwicy, ponieważ wielu z uczniów nie posiada piurników, książek, oraz materiałów potrzebnych do nauki .
Wiele uczniów chciało by się uczyć, i rozwijać swoją wiedzę tylko nie mają odpowiednich warunków do nauki . Poza tym dzieci które potrzebują pomocy warto wesprzeć, ponieważ to dobry uczynek i w życiu warto pomagać innym .

PS. Proszę odpowiedzieć na mój list .

Z góry dziękuję .
Nauczyciele i rodzice uczniów .