Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:12:27+01:00
X- liczba stron w pierwszym tomie
x+75- liczba stron w drugim tomie
(x+75)-25=x+50- liczba stron w trzecim tomie

x + x+75 + x+50 = 650
3x + 125 = 650 /-125
3x = 525
x = 175 - liczba stron w pierwszym tomie
x+75=175+75=250 - liczba stron w drugim tomie
x+50=75+50=225 - liczba stron w trzecim tomie

spr.: 175+250+225=650
2 3 2
2010-03-21T18:17:54+01:00
X-tom 1
y-tom 2
z-tom 3

y = 75+x
z = y-25
x+y+z = 650

75+x+17+x-25+x = 650
3x = 525
x = 175

y = 175+75 = 250
x = 175
z = 250-25=225
1 1 1
2010-03-21T18:37:36+01:00
650-75=575
575-50=525
525÷3=175
1 tom 175
2 tom 175+75=250
3 tom 250-25=225
1 1 1