Odpowiedzi

2010-03-21T18:23:01+01:00
Powinieneś siedzieć przy stole prosto, należy trzymać ręce na stole - nie ukrywać ich pod nim. Nie wypada bawić się sztućcami oraz palcami. Nie można krzyżować nóg pod stołem, ani się nimi bawić. Nie powinieneś kłaść łokci na stole. Po zjedzeniu posiłku powinieneś podziękować.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:27:13+01:00
Przy stole musisz zachowywać się kulturalnie. Powinieneś siedzieć prosto i nie opierać się łokciami o blat. W żadnym wypadku nie należy żuć gumy!
Gdy zaczyna się jeść wypada powiedzieć smacznego do innych ludzi.Przy jedzeniu nie wypada mlaskać ani rozmawiać! Nie wolno grzebać w potrawach i w zębach! Po zjedzeniu powinno się odnieść talerz. Gdy wszyscy skończą jeść możesz zacząć rozmowę.

Te orzeczenia modalne to:
musisz zachowywać
powinienes siedziec
nie nalezy zuc
wypada powiedzieć
Nie wypada mlaskać
Nie wolno grzebać
powinno się
możesz zacząć

;)
2 3 2