Bardzo prosze o szybką odpowiedź.

musze napisać POZDROWIENIA do koleżnaki.
chce pisac do DOMINIKI.
tylko nie za wielkie filozofie bo jestem w podstawowce
prosze aby zajeło to minimum PÓŁ STRONY A5.

bardzo prosze o sensowne odpowiedzi

z gory dziękuję

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:12:32+01:00
Serdeczne pozdrowienia ze slonecznej Gdyni śle twoja przyjaciółka... Na obozie jest wspaniale, pogoda nam dopisuje. Codziennie chodzę na lody, poznałam też nową koleżankę. Bardzo za tobą tęsknie i nie mogę się doczekać jak Cię zobacze. Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i caluję.
Twoja wierna przyjaciółka....
2010-03-21T18:16:58+01:00
Droga Dominiko!
Wakacje w Grecji są fantastyczne! Codzennie chodzę na plażę.
Szkoda, że niema Cię tu ze mną! Wprzyszłym roku też organizują taką kolonię, więc wybiramy się razem.
Serdeczne pozdrowienia i całusy dla Ciebie i twojej rodziki.


PS.Ale się spaliłam na słońcu.