1.Określ jaką długość ma bok trójkąta równobocznego:
a)opisanego na okręgu o promieniu 2√3
b)wpisanego w okrąg o promieniu 6



2.Sześciokąt foremny wpisany jest w okrąg o promieniu długości 5 cm.Jakie długości mają przekątne tego sześciokąta?



3.Jaki promień ma okrąg opisany na trójkącie równobocznym o boku 2?



4.Jakie pole ma kwadrat opisany na okręgo o promieniu długości2√2?


5.O ile większa jest długość okręgu opisanego na sześciokącie foremnym o boku długości 4 od długości ookręgu wpisanego w ten sześciokąt





Za odp najszybszą i która będzie zawierać najwięcej odpowiedzi dam najlepszą prace!!!!! I prosze o szybką odpowiedz xD bbo zadanie domowe na jutro ;/

2

Odpowiedzi

2010-03-21T18:26:03+01:00
1.
a) bedzie to 6
b) bedzie to 2r, czyli 12
2.
2r, czyli 10cm
3.
2√3÷3
4.
32
a na piąte nie znam niestety odpowiedzi:(
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:34:51+01:00