Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:22:41+01:00
Odp.
400[u]=2E+3*32[u]+12*16[u];
2E+96[u]+192[u]=400[u];
2E=112[u] II 2;
E=56[u]-jest to atom żelaza Fe;
Wzór:
Fe2(SO4)3-siarczan (VI) żelaza (III).
1 4 1
2010-03-21T18:27:18+01:00
Fe2(SO4)3
bo...
masa X2(SO4)3= X2 + 3*32u + 12*16u= X2 + 288u
400u - 288u= 112u
112u : 2= 56U
TYM METALEM JEST ŻELAZO
MA WARTOŚCIOWOŚC I MASĘ CZĄSTECZKOWĄ 55,85 CZYLI 56U
1 3 1