Musze na jutro napisac zadanie pomóżcie dostanę 1 !!! przetumacz słówaka z angielskiego na po,ski i z polskiego na angielski
kapeć-
pantofel
japonek
but na wysokim obcasie
kancelarz
adwokat
hindus
biedny
tight
tights
sosks
stocking
novel
whomeal
a loaf of bread
stilettos
Z GÓRY DZIĘKUJE !!! TYLKO SZYBKO

2

Odpowiedzi

2010-03-21T18:17:55+01:00
Slipper -
slipper
japonek
shoe on high heel
kancelarz
barrister
hindus
poor
napięty
trykoty
sosks
pończocha
powieść
whomeal
bochenek chleba chleba
sztylety


licżę na najj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:26:19+01:00
Kapec-slipper
pantofel-pump
japonek-?
but na wysokim obcasie-high-heeled shoes
kancelarz-?
adwokat-lawyer
hindus-Hindu
biedny-pauper
tight-mocno ciasno scisle
tights- rajstopy
sosks-?
stocking-ponczocha
novel-powiesc
whomeal -
a loaf of bread-duzo chleba
stilettos -but na szpilce