Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T18:21:10+01:00
-nuda
-nerwica
-stres
-naug
-dla towarzystwa
-dla szpanu
-choroba
-przyzwyczajenie
-dla satysfakcji
-dla schudniecia
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:23:43+01:00
1. Żółte zęby,
2. Nieświeży oddech,
3. Utrata głosu,
4. Charczący głos,
5. Choroby (płuc, trzustki, itd.),
6.Papierosy dużo kosztują, tak więc koszty finansowe, które są dość duże,
7.Zmiana koloru i wyglądu cery,
8.Uszkadza DNA,
9.Uszkadzają płód(w ciąży),
10.Paląc zatruwasz nie tylko siebie, ale też i swoje otoczenie .

Proszę.
Pozdrawiam ExMiniu .
2 4 2
2010-03-21T18:31:36+01:00
-rak płuc
-złe ukrwienie
-słaby wzrok
-krótsze zycie
-trzesienie sie rak
- niedotlenienie organizmu
-slaba wydolnosc organizmu
-slaba koncentracja
-słabo przyswajalne wiadomości
-zabużenie wzrostu i rozwoju organizmu
-żółte zęby
1 5 1