Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:21:34+01:00
1. Chciał być absolutnym władcą.
2. Chciał być jedyną głową państwa(żeby nie było papieża)
3. Chciał mieć kilka żon a papież tego nie chciał uznać(nie chciał mu też dać rozwodu)
2 1 2
2010-03-21T18:26:34+01:00
Henryk VIII chciał kolejnego rozwodu a papiez się na to nie zgodził. Henryk utworzył wtedy swoją religię-anglikanizm-i odciął się od kościoła katolickiego. Teraz anglicy nie uznają papieża
3 3 3