Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:03:21+01:00
Sakrament pokuty - spowiedź, dzięki której Bóg przebacza nam nasze grzechy. Gdy wyznajemy grzechy przy konfesjonale księdzu on odmawiając modlitwę uprasza u Boga przebaczenie. Nasze sumienie jest czyste. Do sakramentu pokuty nalezy przystąpić przynajmniej raz w roku w okresie wielkanocnym.
2 3 2
2009-10-27T20:04:08+01:00
Sakrament pokuty daje mi to, że moje grzechy zostają odpuszczone.
5 3 5
2009-10-27T20:13:59+01:00
Sakrament pokuty i pojednania w moim życiu odgrywa dużą rolę. Jest jednym z siedmiu sakramentów Kościoła. Jest on koniecznym środkiem zbawienia. Umożliwia mi i wszystkim grzesznikom odpuszczenia grzechów. Sakrament ten mogę powtarzać.
2 5 2