Odpowiedzi

2010-03-21T18:28:39+01:00
1.Wojna domowa między Cezarem a Pompejuszem
2. Cyceron wygłosił Filipiki, które atakowały Marka Antoniusza.
3. 2 września - flota Oktawiana pod dowództwem Agryppy zwyciężyli pod Akcjum flotę Marka Antoniusza i Kleopatry
4. Samarytanie ukończyli budowę świątyni na górze Gerazim

WIĘCEJ NIE WIEM!!!
MAM NADZIEJE ŻE POMOGŁEM!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:30:39+01:00
1) wojna domowa między Cezarem a Pompejuszem
2) 14 lutego – Gajusz Juliusz Cezar, został obwołany przez senat Republiki Rzymskiej dyktatorem wieczystym, najwyższym kapłanem, imperatorem i ojcem ojczyzny.
3) bitwa pod Akcjum
4) 1 października – wojska Aleksandra Macedońskiego zdobyły stolicę Persji, Persepolis.
5) ogłoszenie edyktu mediolańskiego
6) cesarz rzymski Konstantyn I Wielki przeniósł tam stolicę imperium i jednocześnie zmienił nazwę miasta na Konstantynopol
7) Pod czas prowadzenia Soboru w Konstantynopolu została sformowana doktryna w Trójcy Świętej jedynego Boga
8) zdobycie Rzymu przez germańskie plemiona
9) Upadek cesarstwa zachodniorzymskiego
1 3 1